۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛

سلسله نشست‌های «گعده امین» برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های «گعده امین» برگزار می‌شود

در آستانه فرارسیدن سی‌ودومین هفته کتاب، سلسله نشست‌های «گعده امین» با بررسی مستند «غیررسمی ۶»توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کتابخانه‌های اصلی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه فرارسیدن سی‌ودومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، سلسله نشست‌های «گعده امین» با بررسی مستند «غیررسمی ۶» توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کتابخانه‌های اصلی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

کتابخانه های اصلی شهرستان ها از یکم تا بیستم آبان ماه میزبان نشست «گعده امین» با حضور فعالان فرهنگی، نویسندگان، پژوهشگران و اعضای محافل ادبی خواهند بود تا بررسی مستند «غیررسمی ۶» به واکاوی زوایای مغفول شخصیت ادیب انقلاب بپردازند.

اکران عمومی مستند «غیررسمی ۶» نیز با حضور اعضا و مخاطبان ۲۱ تا ۳۰ آبان ماه در کتابخانه‌های مرکزی استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

مستند «غیررسمی ۶»، روایتی از انس رهبر فرزانه و کتاب‌شناس انقلاب اسلامی با کتاب و اهالی فرهنگ است. این مستند شامل بخش‌های کمتردیده‌شده از سخنرانی‌ها، دیدارها و بازدیدهای رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب و خاطراتی از مسئولین و افراد مختلف مرتبط با حوزه کتاب است. پیش از این در اردیبهشت ۱۴۰۳، چهار نشست از «گعده امین» برای بررسی این مستند با حضور محسن مؤمنی شریف، مسعود رضایی، مرتضی سرهنگی و راضیه تجار در غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

کد خبر 6270120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha